Jäsenkirjeet

Viimeisin jäsenkirje 1/2024

Tuusula-Seuran jäsentiedote 1/2024 5.3.2024

Tuusula-Seuran johtokunta vuonna 2024

Puheenjohtaja Jari Anttalainen, jäsenet Veijo Hurskainen, Jussi Salonen, Reino Myllymäki, Ritva Ohmeroluoma, sihteeri, Riitta Ristolainen, jäsenasiat, Outi Huusko, Paula Kyrö, Arja Markkanen, Lauri Untamo, Teemu Heikkilä, taloudenhoitajana jatkaa Mirja Collin.

Kevätkokous tiistaina 26.3.2024 Moniossa, esitelmä ja kokous Riihi-salissa

1. Kahvitus alkaen klo 18.00

2. Kokousesitys taiteilija Jyrki Koskinenalias Rudi Rafael, ”Taiteilijaelämää ja lyhytelokuva”, klo 18.30, Riihi-Sali.

Jyrki Koskinen kertoo Taiteilijakoti Rafaelin yli kuusivuotisesta toiminnasta. ”Taiteilijakoti Rafaelissa on konsertoinut kaksi Syksyn Sävel-voittajaa, yksi Euroviisu-edustaja, trubaduureja, oopperalaulaja ja Ikaalisten musiikkijuhlien taiteellinen johtaja. Viimeisin performanssi oli räväkkä ja hauska Ilkka Vainio -show 15.9.2023.

Lisäksi Taiteilijakoti Rafaelissa on järjestetty taidenäyttely v.2019 ja kuvattu elokuva ”Rudi Rafael vs. Lucky Luke duel” v. 2022.

Jyrki Koskinen kertoo: "Tahdon vaalia Eino Leinon taiteellista perintöä. Nuppulinnassa sijaitsee Eino Leinon talo, lisäksi v.1937 Nuppulinnassa kuvattiin osittain aikansa hittielokuva ”Juurakon Hulda”.  On ilo ja kunnia jatkaa näissä askelissa, siihen toivotan Tuusula-Seuran jäsenistön tervetulleeksi mukaan. Näin ovat tehneet jo tuhannet YouTube-katsojat Suomessa, Fuengirolassa ja muualla.”

rudirafael.com

3. Tuusula-Seuran ruusujen luovutus

4. Kevätkokous alkaen klo 19.00

1. Käsitellään sääntöjen 7. § mukaiset asiat
    1. mm, tilinpäätös ja toimintakertomus
    2. vastuuvapauden myöntäminen

Kevään aktiviteetit

Teatteriretki Heinolan kesäteatteriin 16.6.2024

”Vielä ehtii” on rakastettava komedia, jossa ikäihmiset ovat kaikkea muuta kuin kilttejä ja hiljaisia. Se on kertomus kolmesta iäkkäästä ystävättärestä, jotka ovat jakaneet keskenään niin elämän ilot, surut, bridgeporukan kuin jopa miehen.

Iän myötä muisti pätkii ja lonkat kolottavat, mutta halua elää täysillä ei ikääntyminen vähennä.

Rooleissa: Sinikka Sokka, Tiina Weckström, Jaana Saarinen, Juhani Laitala,

Kirsi Ylijoki ja Sauli Suonpää.

Esityksen kesto n. 2 tuntia 15 minuuttia sisältäen väliajan.

50 lippua varattu sunnuntai 16.6.2024 klo 15 näytökseen

Lipun hinnat, jos vähintään 30 henkilöä osallistuu, on 30 euroa / hlö.

jos lähtijöitä alle 30 hinnat ovat 35 euroa ja eläkeläiset 31 euroa.

Bussikuljetus lähtee Hyrylän linja-autoasemalta (tarkempi aika ilmoitetaan myöhemmin).

Sitovat ilmoittautumiset Arja Markkaselle sähköpostilla

aippa.mamma@gmail.com 14.5.2024 mennessä.

Jäsenmaksut 2024

1. Jäsenmaksulaskut tulevat lähiaikoina postissa/sähköisinä. Syyskokous päätti säilyttää jäsenmaksun ennallaan, 15 €/v.  Samalla pyydämme tarkistamaan yhteystiedot ja toivomme, että mahdollisimman moni jäsen ilmoittaisi sähköpostiosoitteen, johon jatkossa yhteydenpito suunnataan.

Hyvää ja aurinkoista kevättä!

Johtokunta