jäsenkirje 1/2020

TUUSULA-SEURAN JÄSENKIRJE 1/2020          1.3..2020

Tuusula- Seuran puheenjohtajana jatkaa Sakari Heikkilä ja varapuheenjohtajana Jari Anttalainen. Johtokunnan muut jäsenet ovat Ahokas Hannele, Hurskainen Veijo, Laakso Marja-Leena, Paasonen Seija, Ristolainen Riitta, Salonen Jussi, Winqvist Klaus ja uusina valitut Ritva Ohmeroluoma  ja Reino Myllymäki. Rahastonhoitajana jatkaa Mirja Collin, jäsenasiainhoitajana Riitta Ristolainen. Teatterimatkoja järjestelee Leena Laakso ja viestintää Hannele Ahokas. Kaikkien yhteystiedot löytyvät seuran kotisivulta www.tuusulaseura.fi.

Kutsu kevätkokoukseen

Tuusula- Seuran kevätkokous pidetään tiistaina 31.3.2020 Tuusulan seurakuntakeskuksessa, Rykmentintie 34, 04300 Tuusula alkaen kahvitarjoilulla klo 17.30 ja jatkuen historioitsija Teemu Keskisarjan esitelmällä Aleksis Kivestä. Tilaisuudessa julkistetaan myös Tuusula- Seuran ruusun saaja. Varsinainen kokous aloitetaan klo 19. Kevätkokouksessa käsitellään edellisen vuoden toimintakertomus, tilinpäätös, toiminnantarkastajien kertomus ja johtokunnan vastuuvapaus.

Teatteriretki

Tuusula- Seuran kevään teatterimatka tehdään 14.3.2020 Helsingin Kaupunginteatteriin. Vuorossa on Humiseva Harju. Matka on jo loppuunmyyty, mutta muistutus ilmoittautuneille, lähtö lauantaina klo 11.30 Hyrylästä kohti kaupunkia.

Vuoden 2020 muita tapahtumia

Tuusula- Seuran elokuun retki tehdään 10.- 12.8.2020 Hiidenmaalle. Matkan järjestää Vihdin Liikenne Oy matkanjohtajana Pentti Lehtimäki. Matkalle mahtuu korkeintaan 34 osanottajaa. Lisätietoja toukokuussa.

Aleksis Kiven päivänä to 10.10.2020 tervehdyskäynti haudalla

Syyskokous marraskuussa

Yhteismyyjäiset joulukuussa 5.12.2020

Tuomaasta Nuuttiin maanantaina 21.12.2020

Kesän ja syksyn muut tapahtumat ovat suunnitteilla.

Jäsenmaksu 2020

Jäsenmaksulasku lähetettiin tammikuun lopulla. Seura ja sen toimihenkilöt kiittävät eräpäivään 14.2.2020 mennessä saapuneista suorituksista.  Myös unohtuneet suoritukset otetaan kiitollisuudella edelleen vastaan. Tilinumero FI 81 5092 0920 3789 18.

Jäsenasioissa toivomme yhteydenottoa jäsenasiainhoitajaan, osoite:  riitta.ristolainen@fimnet.fi

Hyvää kevättä, tapaamisiin

Sakari Heikkilä