jäsenkirje 3/2019

TUUSULA-SEURAN JÄSENKIRJE 3/2019              10.9.2019

KUTSU SYYSKOKOUKSEEN

Tuusula-Seuran syyskokous pidetään Tuusulan kunnantalolla valtuustosalissa, osoitteessa Hyryläntie 16, Tuusula, tiistaina 5.11.2019 klo 17.30 alkaen kahvitarjoilulla. Sen jälkeen julkistetaan Tuusula-Seuran uusi Aikakirja ja Martti Turtola pitää kokousesitelmän maanviljelijä ja poliitikko Juho Niukkasesta. Varsinainen kokous aloitetaan klo 19.

Syyskokouksessa hyväksytään seuraavan vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio, valitaan johtokunnan puheenjohtaja sekä jäsenet erovuoroisten tilalle. Lisäksi käsitellään muut mahdolliset esille tulevat asiat, joista johtokunnalle on tehty esitys vähintään kolmekymmentä (30) päivää ennen kokousta tai johtokunta haluaa syyskokoukselle esittää.

Mikäli tunnet kiinnostusta toimia seurassa, ole yhteydessä mielellään jo syyskuun loppuun mennessä puheenjohtaja Sakari Heikkilään p. 0400 639 979.

MUUT LOPPUVUODEN TAPAHTUMAT

- Aleksis Kiven päivä 10.10. 2019 Tuusulan kirkkomaalla

- Yhteismyyjäiset lauantaina 14.12.2019 Hyökkälän koululla

- Tuomaasta Nuuttiin -joulutapahtuma lauantaina 21.12.2019 Tuusulan kirkon mäellä. Tuusula-kirkkoa vastapäätä päiväkodin pihassa. Seura jakaa joulupuuroa halukkaille.

- Syksyn teatteriretki Tampereen teatteriin katsomaan Notre Damen kellonsoittajaa to 3.10.2019, esitys alkaa klo 14.30. Lähtö iltapäivänäytökseen Hyrylän linja-autoasemalta klo 11.00. Muistutus jo ilmoittautuneille, matka on loppuunmyyty.

YHTEYSTIETOJEN PÄIVITTÄMINEN

Seuralla on tiedossa kaikkien noin 462 jäsenen postiosoitteet, mutta sähköpostiosoitteet puuttuvat 122 jäseneltä. Mikäli et ole saanut esim. seuran jäsenkirjettä nro 2 sähköpostiosoitteeseesi, meillä ei ole sitä tiedossa. Mikäli sinulla kuitenkin on sähköposti käytössäsi, pyydämme toimittamaan email-osoitteesi jäsenasianhoitajallemme osoitteeseen  riitta.ristolainen@fimnet.fi. Varmuuden vuoksi laita samalla viestiin kännykkänumerosi, mikäli olet liittynyt seuraan lankapuhelinaikaan. Tarvitsemme sitä jäsenretkien käytännön järjestelyissä.

Sakari Heikkilä                 Sylvia Appelberg

puheenjohtaja                  sihteeri