jäsenkirje 3/2018

TUUSULA-SEURAN JÄSENKIRJE 3/2018                                   31.8.2018

KUTSU SYYSKOKOUKSEEN

Tuusula-Seuran syyskokous pidetään Tuusulan seurakuntaopistolla, osoitteessa Rykmentintie 34, Tuusula, tiistaina 13.11.2018 klo 17.30 alkaen kahvitarjoilulla. Sen jälkeen julkistetaan Tuusula-Seuran uusi Aikakirja ja Eero Paloheimo pitää kokousesitelmän aiheesta Tuusulan kypsäksi kasvaminen. Varsinainen kokous aloitetaan klo 19.

Syyskokouksessa hyväksytään seuraavan vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio, valitaan johtokunnan puheenjohtaja sekä jäsenet erovuoroisten tilalle. Lisäksi käsitellään muut mahdolliset esille tulevat asiat, joista johtokunnalle on tehty esitys vähintään kolmekymmentä (30) päivää ennen kokousta tai johtokunta haluaa syyskokoukselle esittää.

Osa johtokunnan erovuoroisista jäsenistä ei jatka ja seuraavan kahden vuoden ajaksi on tarve valita 2-3 uutta jäsentä sekä uusi puheenjohtaja. Mikäli tunnet kiinnostusta toimia seuran johtokunnassa, ole yhteydessä mielellään jo syyskuun loppuun mennessä puheenjohtajaan p. 0400 707 484

TUUSULA-SEURAN TEATTERIRETKI

Myöhäissyksyn teatteriretken teemme Kansallisen Pienelle näyttämölle lauantaina 01. 12.2018 katsomaan Dostojevskin KARAMAZOVIN VELJEKSIÄ.  Tämän kesyttämättömän ja moniäänisen mestariteoksen uskosta, epätoivosta ja rakkaudesta on ohjannut Samuli Reunanen.  Hän tuo näyttämölle upeita näyttelijöitä mm. Hannu-Pekka Björkmanin, Maria Kuusiluoman ja Seela Sellan.  Karamazovit saavat veren kiehumaan ja näyttämön riehaantumaan.  Esitys väliaikatarjoiluineen ja matkoineen maksaa 45 €/h.  Lähdemme tuttuun tapaan Hyrylän linja-autoasemalta lauantaina 1.12. klo 12.00.  (esitys alkaa klo 13.00).  Ilmoittautumiset Satu Säilälle,  satu.saila@elisanet.fi  tai  050-5611 612 syyskuun aikana.  Paikkasi varmistat maksamalla teatterin ilmoittautumisen jälkeen Tuusula-Seuran tilille FI035092 1220 032177 viite 57736, 15.10. mennessä. Tervetuloa!

TAIDETTA JA TARINOITA -LUENTOSARJA 2018 JATKUU, Tuusulan seurakuntakeskus, Rykmentintie 34, Tuusula

to 11.10. klo 18.30 Alexis Stenvallin ruotsinkielinen elämä, kirjailija, ohjaaja Juha Hurme

to 8.11. klo 18.30 Paikallislehti paikallisuuden rakentajana, emeritus päätoimittaja Pentti Kiiski

Tilaisuuksien yhteydessä on mahdollisuus ostaa Aikakirjaa ja muitakin seuran tuotteita.

Tervetuloa!

Mahdollisista uusista asioista tiedotamme Keski-Uusimaan ja Viikkouutisten yhdistys- ja tapahtumapalstoilla sekä sähköpostilla.

YHTEYSTIETOJEN PÄIVITTÄMINEN

Seuralla on tiedossa kaikkien noin 500 jäsenen postiosoitteet, mutta sähköpostiosoitteet puuttuvat 145 jäseneltä. Mikäli et ole saanut esim. seuran jäsenkirjettä nro 2 sähköpostiosoitteeseesi, meillä ei ole sitä tiedossa. Mikäli sinulla kuitenkin on sähköposti käytössäsi, pyydämme toimittamaan email-osoitteesi jäsenasianhoitajallemme osoitteeseen  riitta.ristolainen@fimnet.fi. Varmuuden vuoksi laita samalla viestiin kännykkänumerosi, mikäli olet liittynyt seuraan lankapuhelinaikaan. Tarvitsemme sitä jäsenretkien käytännön järjestelyissä.

Jorma Hämäläinen                                            Sylvia Appelberg

puheenjohtaja                                                    sihteeri